Přihlášení
Ztratili jste heslo?

Obchodní podmínky

OBCHODNÍ PODMÍNKY

Obchodní podmínky internetového obchodu společnosti OKA Office s.r.o., Nádražní 2335/30, 79401 Krnov - Pod Bezručovým vrchem, IČ 25389637 (dále jen „OKA Office“) jsou upraveny níže uvedeným nákupním řádem a platnou legislativou a obchodními zvyklostmi ČR. Veškeré nabízené zboží pochází od autorizovaných dovozců a oficiálních distributorů a výrobců pro ČR, je standardní kvality a je na něj poskytována plná záruka dle platných legislativních předpisů a dle záručních podmínek výrobce či dovozce.

 

Objednání zboží
Odesláním internetové objednávky vybraného zboží zákazník potvrzuje závaznost jeho objednávky a vyjadřuje souhlas s obchodními podmínkami firmy OKA Office. Pokud zákazník při zadávání objednávky správně vyplní e-mailovou adresu, bude mu na ni doručena kopie objednávky jako potvrzení zapsání objednávky do objednávkového systému e-shopu. Pokud nedojde kopie objednávky na zadanou e-mailovou adresu, v nejbližším možném termínu nás kontaktujte.
Objednávat zboží lze rovněž osobně v naší prodejně, telefonicky nebo e-mailem. Objednávka je vždy považována za závaznou pro obě strany, není-li dohodnuto jinak. Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva vzniká v okamžiku převzetí objednaného zboží.

 

Storno objednávky

Storno objednávky ze strany nakupujícího
Objednávku lze stornovat telefonicky, případně e-mailem, pokud je stav objednávky přijatá a zboží nebylo expedováno. V případě pozdějšího zrušení objednávky má OKA Office nárok na náhradu škody, především prokazatelných nákladů spojených s expedicí zboží.

 

Storno objednávky ze strany prodávajícího

Provozovatel internetového obchodu má právo stornovat objednávku nebo její část v případě, že se objednané zboží během vyřizování objednávky přestane vyrábět nebo dodávat na český trh, případně se výrazným způsobem změní jeho cena. O stornování objednávky bude zákazník informován. Pokud již hodnotu objednaného zboží ve stornované objednávce uhradil, bude mu příslušná částka vrácena v nejbližším možném termínu.

 

Dodání zboží
Zboží, které je skladem, je standardně expedováno do 2 pracovních dnů. Ostatní nabízené zboží je v převážné expedováno v rozmezí 3-6 dnů. U méně běžného nebo problematického zboží však tato lhůta nemůže být zaručena, neboť závisí na dalších výrobcích, distributorech a dovozcích. V případě nedostupnosti zboží nebo delší dodací lhůty může zákazník stornovat objednávku telefonicky nebo e-mailem bez jakýchkoli sankcí z naší strany.

 

Dopravné a balné:

V případě dopravy zboží přepravní službou účtujeme k balnému poštovné dle ceníku PPL. Minimální částka balného a poštovného však činí 120,- Kč bez DPH. Pokud se bude částka lišit, budeme Vás kontaktovat.
Rozvoz dodavatelem zdarma je prováděn jen v rámci našeho regionu. V případě nutnosti dohodnout způsob dopravy nás neváhejte kotaktovat.

Způsoby platby
• Dobírka - při zaslání zboží.
• Hotovost - při osobním odběru zboží.
• Bankovní převod - určeno pro stálé zákazníky po podepsání rámcové kupní smlouvy

 

Záruka a reklamace
Veškeré nabízené zboží pochází od autorizovaných dovozců, výrobců a oficiálních distributorů pro ČR, je standardní kvality a je na něj poskytována plná záruka dle platných legislativních předpisů a dle záručních podmínek výrobce.

 

Odstoupení od kupní smlouvy – vrácení zboží
Zboží nelze vracet podle odstavce níže v případě, že si zákazník převzal zboží osobně v obchodě. Zboží nelze vracet v případě, že kupujícím je firma (podnikatel, právnická osoba), neboť kupní smlouva se řídí podle Obchodního zákoníku. U zboží nakoupeného prostřednictvím internetového obchodu má kupující – nepodnikatel - fyzická osoba podle Občanského zákoníku právo do 14 dnů od doručení zboží na jeho vrácení bez udání důvodu. Zboží nesmí být žádným způsobem poškozené, nést znaky používání či jinak znehodnocené a musí být zabalené v originálních obalech spolu s veškerým příslušenstvím. Ke zboží musí být přiloženy veškeré dokumenty a to včetně faktury a záručního listu. Následně bude zákazníkovi převedena příslušná částka, společně i s náklady na poštovné. Pokud je zákazníkovi zasláno zboží i s dárkem za nákup a zákazník zboží vrátí, je povinností zákazníka vrátit zboží i s dárkem.

 

Bodový systém:

registrovaný zákazník má možnost sbírat body za každý nákup na e-shopu. Za nákup za každých 1500 Kč s DPH získá zákazník 1 bod. Za nasbírané body si může vybrat dárky dle naší nabídky. Body může zákazník sbírat jen jeden kalendářní rok, pokud si body do konce kalendářního roku nevybere, budou mu body smazány. Firma OKA Office si vyhrazuje právo smazat body zákazníkům, kteří nehradí své závazky nebo opakovaně hradí faktury po splatnosti. 

 

Ochrana osobních dat
OKA Office si váží důvěry svých zákazníků a zavazuje se, že bude chránit jejich data, která musela být uvedena pro realizaci objednávky. Tato data nebudou v žádném případě poskytnuta třetí osobě, s výjimkou úvěrové společnosti při žádosti zákazníka o úvěr. Provozovatel využije data pouze pro běžnou komunikaci se zákazníkem.

 

Odpovědnost za správnost údajů
OKA Office upozorňuje, že informace na webových stránkách mohou obsahovat věcné a technické nepřesnosti či typografické chyby a mohou být aktualizovány bez předchozího upozornění. Společnost tedy nemůže bezvýhradně garantovat správnost jejich obsahu. Společnost OKA Office nenese vůči jiné straně odpovědnost za škody, způsobené použitím informací z internetového obchodu nebo odkazovaných webových stránek, jestliže tyto informace nebyly na přání zákazníka následně písemně potvrzeny ze strany společnosti OKA Office.

Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Pro více informací klikněte zde. Používáním webu vyjadřujete souhlas.Souhlasím